joi, 28 iulie 2016

femeile stau ascunse în coastele adamilor

nu mă mai înspăimântă păianjenii cu barbă burtoși de prin podurile părăsite am cules cutia asta ruginită plină cu banii de altădată. bani adevărați și mă întrebam deschizând în mine pleoapa dacă nu înadins mi i-ai lăsat ca să îmi cumpăr îngerii de plumb lumânări sticle cu mir toiagul de ceară crucifixul din plastic. zornăi monedele aproape vorbitoare și muștele cu burțile plesnind de la atâta sânge albastru mi se așază pe mână în straturi adulmecând metalul corodat din palma crescută ca o ramură de salcie. aud glasuri stridente strigoii plesnesc de ciudă cu usturoiul între unghii îmi vorbesc în miez de noapte ca și broaștele cu picioarele uscate și ochii bulbucați: -uite urma sărutului de-aseară ți-a lăsat semne de moarte pe spate numai iarba fiarelor te mai poate vindeca… mâna mea începe să doară pe creștetul copilului bălai peste dealuri și umbre văd zidul și-mi zic: -lasă, lasă, nebunia asta a hârtiei trebuia într-un fel vindecată. privesc nepăsător amurgul însângerat îmi strecor pe nesimțite mâna în plasă scot vulturul pleșuv și îi strivesc flămândă în dinții de platină, ciocul masiv din piatră. mama îmi face semne de pe coama zărilor albastre să intru în casă. va fi furtună în astă seară femeile stau ascunse în coastele adamilor cu toate gândurile lor întoarse

grafica digitala: Golani Yehuda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu